WYGASANIE WAŻNOŚCI WIADOMOŚCI SMS
Nie ma chyba nic gorszego niż bycie obudzonym w środku nocy przez SMSa marketingowego. Równie irytujący może być SMS informujący o nieaktualnej już promocji. Wiadomości te mogą tylko źle wpłynąć na reputację marki i obniżyć lojalność klienta. Uniknięcie takiego lub podobnego scenariusza jest możliwe dzięki wygasaniu ważności SMS, które jest jedną z funkcji SMSLabs.
NA CZYM TO POLEGA?
Przed wysyłką wiadomości można ustawić czas przez jaki wiadomość będzie „ważna”. Jeśli SMS nie zostanie dostarczony do odbiorcy w ciągu tego czasu, np. dlatego że ma on włączony tryb samolotowy, zostanie on odbity przez nasz system i w raporcie otrzyma status ‘Nie dostarczono’.
Zachęcamy do przetestowania tej funkcji w panelu SMSLabs w bramce ‘Wyślij SMS’.
Instrukcję jak ustawić ważność SMSów w API znajdziecie w naszej dokumentacji.
PODSUMOWANIE
Chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego warto jest pamiętać o ustawieniu ważności SMSów, szczególnie w przypadku wysyłania kampanii z promocją ograniczoną czasowo. No chyba, że Twoi klienci lubią robić zakupy w godzinach nocnych. 😉
A Jeśli twój aktualny usługodawca nie posiada funkcji wygasania ważności SMS, to zapraszamy do rejestracji w SMSLabs i przetestowania jej u nas.
Pozdrawiamy,
Zespół SMSLabs