Niezależnie od tego ile wiadomości wysyłasz, nasz poradnik jest niezbędną pomocą w dostarczaniu wiadomości do skrzynek odbiorczych Twoich adresatów. Pobierz poradnik „Jak zwiększyć dostarczalność?” i upewnij się, że Twoje wiadomości nie trafią do spamu.
Nasz poradnik nie tylko odpowie na wszystkie Twoje pytania związane zarówno z mailingiem reklamowym, jak i transakcyjnym, ale też wyposaży Cię w:
– sprawdzone sposoby na zwiększenie dostarczalności
– porady, dzięki którym ominiesz pułapki spam
– zestaw najlepszych praktyk mailingu
– wypracowane działania, które poprawią zadowolenie Twoich klientów
Możemy wyróżnić 2 rodzaje komercyjnych wiadomości e-mail: transakcyjne oraz marketingowe. Każdy z nich spełnia ważną funkcję w procesie komunikacji z klientem. Pobierz poradnik „Email transakcyjny i marketingowy” i dowiedz się jak połączyć funkcjonalności obu tych wiadomości. Stwórz tandem, który zwiększy Twoje zyski oraz zbuduje i utrzyma solidną relację pomiędzy Tobą, a Twoim klientem.
Po przeczytanie poradnika dowiesz się:
– Czym różnią się wiadomości transakcyjne od marketingowych
– Jak połączyć wiadomości marketingowe i transakcyjne aby zwiększyć zyski
– Co zrobić, aby zwiększyć dostarczalność wiadomości e-mail i odzew klientów
– Wzory i przykłady wiadomości, które sprawdziły się w praktyce
Odpowiedni design Twojej wiadomości jest bardzo istotny. Niewłaściwie zaprojektowana wiadomość zwiększa prawdopodobieństwo trafienia do spamu i może spowodować, że odbiorca usunie Twoją wiadomość, lub co gorsza oznaczy ją jako spam.
Pobierz poradnik „Jak zaprojektować e-mail?” i poznaj skuteczne metody, które nie tylko pomogą dostarczyć wiadomości, ale również zachęcą odbiorców do czytania i interakcji.Po przeczytanie poradnika dowiesz się:
– Jak zaprojektować wiadomość, która trafi do skrzynki odbiorczej adresata
– Których słów i typów plików unikać aby wiadomość nie trafiła do spamu
– Co zrobić, aby skłonić użytkowników do interakcji
Właściwy dobór infrastruktury wysyłkowej to podstawa skutecznych działań e-mailingowych Pobierz poradnik „Dedykowany IP vs współdzielony IP” i dowiedz się, kiedy i dlaczego warto skorzystać z dedykowanej infrastruktury.
Po przeczytanie poradnika dowiesz się:
– Czym jest adres IP
– Czym różni się współdzielony adres IP od dedykowanego adresu IP
– Jakie konsekwencje może nieść za sobą współdzielony adres IP
– Co możesz zyskać dzięki dedykowanej infrastrukturze e-mail.